ESQUIADA COMARCAL CONSELL ESPORTIU DE LA SEGARRA 

1/03/2026 – PORT AINÉ

Benvolgudes famílies,

un any mes us tornem a convidar a l’esquiada del CES.

Enguany la farem el diumenge 1 de Març! A l’estació d’esquí de Port Ainé.

L’esquiada està adreçada als alumnes que enguany cursen de 3r de primària a 2n de Batxillerat i per pares acompanyants amb opció a esquí.

PLACES LIMITADES PER RIGOROS ORDRE D’INSCRIPCIÓ

A continuació podeu veure les 4 opcions que us proposem:

PREU ESQUÍ/SNOW ALUMNES 3R PRIMÀRIA A BATXILLERAT: AUTOCAR + FORFAIT+ ASSEGURANÇA + LLOGUER MATERIAL + 4H CLASSE MONITOR + DINAR PISTES = 110€

ESQUÍ/SNOW ADULTS: AUTOCAR + FORFAIT + ASSEGURANÇA + DINAR = 70€ (sense material)

ESQUÍ/SNOW ADULTS: AUTOCAR + FORFAIT + LLOGEUR DE MATERIAL +  ASSEGURANÇA + DINAR = 90€ (amb material)

PREU PARES ACOMPANYANTS QUE NO ESQUIEN: NOMÉS SERVEI AUTOCAR = 25€

Hi Haurà sortides des de diferents municipis de la comarca sempre que hi hagi un mínim de demanda, els horaris aproximats seran els següents tot i així els inscrits rebreu una carta informativa amb tots els detalls de l’esquiada!

SORTIDA AUTOCAR 1:  CERVERA (7:00 Pavelló polivalent)

SORTIDA AUTOCAR 2: GUISSONA (7:15 Pavelló municipal)

Per fer la inscripció teniu fins el dia 11 de Febrer i teniu 2 maneres per fer-la: (heu d’escollir-ne una).

1: Omplir el qüestionari que trobareu a continuació i adjuntant tota la informació que es requereix: Inscripció esquiada CES 2026

2: Presencialment al CES (al consell comarcal de la Segarra) en horari de 9:00h a 12:00 de dilluns a divendres  (Imprescindible dur la targeta sanitària i DNI)

Qualsevol dubte o pregunta teniu el nostre correu: consellesportiu@ccsegarra.cat

Al finalitzar el termini d’inscripció o exhaurir les places, us enviarem una carta informativa a totes les famílies amb tots els detalls, dinàmica de l’esquiada, horaris confirmats, etc.

INSCRIPCIONS:

PODEU REALITZAR LA INSCRIPCIÓ FENT CLIC AL BOTÓ QUE TENIU AL FINAL D’AQUESTA EXPLICACIÓ

PAGAMENT:

Realitzar el pagament al numero de compte INDIVIDUALMENT marcant el nom participant + esquiada26 a:

Caixa Guissona ES32-3140-0001-9000-1246-2200

  • PREU ESQUÍ/SNOW ALUMNES 3R PRIMÀRIA A BATXILLERAT: AUTOCAR + FORFAIT + LLOGUER MATERIAL + 4H CLASSE MONITOR + DINAR PISTES + ASSEGURANÇA= 110€
  • ADULTS ESQUÍ/SNOW: AUTOCAR + FORFAIT + ASSEGURANÇA + DINAR = 70€
  • ADULTS ESQUÍ/SNOW: AUTOCAR + FORFAIT + ASSEGURANÇA + LLOGUER DE MATERIAL+ DINAR = 90€
  • PREU PARES ACOMPANYANTS QUE NO ESQUIEN: NOMÉS SERVEI AUTOCAR = 25€

Abans d’accedir a la inscripció, cal que tingueu apunt la següent documentació:

  • DNI del participant
  • TSI del participant
  • Dades personals del participant
  • Justificant de pagament (caldrà adjuntar-lo al formulari d’inscripció)
  • Autorització omplerta i escanejada (nomes als menors d’edat no acompanyats)
CLIC PER ACCEDIR A LA INSCRIPCIÓ