CURSETS DE NATACIÓ ESTIU 26
IVORRA
Cursets de Natació Ivorra 2026
Aquest estiu tornen els Cursets de Natació d'Ivorra, una proposta pensada perquè els infants aprenguin, millorin la seva tècnica i gaudeixin del medi aquàtic d'una manera divertida, segura i adaptada al seu nivell.
Les sessions estaran dirigides per monitors i monitores qualificats, que treballaran de forma progressiva les habilitats aquàtiques de cada participant mitjançant activitats dinàmiques i adaptades a l'edat.
Què treballarem?
- 🏊 Adaptació i confiança al medi aquàtic.
- 💦 Aprenentatge i perfeccionament de la natació.
- 🤿 Millora de la tècnica i la coordinació.
- 🎯 Activitats adaptades al nivell de cada infant.
- 😊 Jocs aquàtics i activitats lúdiques.
- 🤝 Foment de l'autonomia, la convivència i la confiança dins l'aigua.
Informació dels cursets
- 📅 Dates: del 20 al 31 de juliol de 2026.
- 🗓️ Setmanes disponibles:
- Del 20 al 24 de juliol
- Del 27 al 31 de juliol
- 🕟 Horari: de 16.30 h a 17.30 h.
- 📍 Lloc: Piscines Municipals d'Ivorra.
- 👧👦 Edats: d'I3 fins a 6è de Primària.
Inscripcions
A continuació podeu realitzar la inscripció telemàtica als Cursets de Natació d'Ivorra mitjançant el formulari que trobareu sota aquesta informació.
Important!
Un cop hàgiu enviat correctament el formulari d'inscripció, caldrà continuar amb el formulari de pagament que trobareu a continuació.
Només haureu d'indicar les dades del participant i seleccionar el nombre de setmanes en què participarà.
En finalitzar el procés s'obrirà una passarel·la de pagament segura per poder efectuar el pagament en línia.
Un estiu per aprendre i gaudir de l'aigua
Els Cursets de Natació d'Ivorra estan pensats perquè els infants aprenguin d'una manera divertida, guanyin autonomia dins l'aigua i visquin una experiència enriquidora en un ambient segur, proper i de confiança.

A CONTINUACIÓ HEU DE REALITZAR EL PAGAMENT DEL NOMBRE DE SETMANES QUE US HEU INSCRIT:
IMPORTANT: HEU D’ACCEDIR AL FORMULARI DE PAGAMENT EN FUNCIÓ DEL SERVEIS COMPLEMENTARIS QUE HEU TRIAT!!!
NOMÉS CAL FER CLIC A QUE TENIU INSCRIT ALGÚN GERÀ AL SEGON O AL DE MENOR NOMBRE DE SETMANES PER TAL DE GAUDIR DEL DESCOMPTE DEL 10% PER AL SEGON GERMÀ.
EN CAS DE SER 3 GERMANS HEU DE FER CLIC A LA OPCÓ DE TENIU ALGUN GERMÀ INSCRIT A TOTS 3 I TINDREU UN 10% DE DESCOMPTE A TOTS 3
|
|





